Організація конструювання з дошкільниками
Конструювання — це процес створення моделі, побудови об’єктів та приведення у певний порядок, взаєморозміщення їхніх частин, елементів.
Конструювання належить до продуктивних видів діяльності, оскільки спрямоване на отримання певного продукту. На заняттях з конструювання дошкільники вчаться планувати майбутню діяльність, аналізувати та контролювати власні дії, виправляти помилки, робити висновки. У процесі такої роботи у дітей розвиваються рухи рук, дрібна моторика пальців, зорово-моторні координації, цілеспрямовані дії з предметами на основі тактильного та зорового сприйняття, окомір та перцептивно-рухова пам’ять.
Особливості дитячого конструювання
Під дитячим конструюванням традиційно розуміють створення різноманітних конструкцій і моделей з будівельних матеріалів і деталей конструкторів різних видів, виготовлення виробів з паперу, картону, природного та залишкового матеріалу.
У процесі конструювання розв’язуються такі основні завдання:
формувати уявлення про елементи різних конструкторів та будівельних матеріалів;
формувати уміння аналізувати споруду, виріб, схему, малюнок;
вчити розділяти складну форму на складові частини та навпаки — з простих форм складати складні споруди;
учити будувати споруду за заданими умовами (зразок, модель, вказівки тощо) та навпаки — робити графічне зображення до запропонованої моделі;
сприяти засвоєнню сенсорних еталонів (розмір, форма, колір, просторова характеристика) та використовувати їх для характеристики об’єктів;
формувати навички просторової орієнтації;
розвивати зорово-рухову координацію;
розвивати дрібну моторику рук;
формувати вміння створювати художній образ;
формувати художній смак у процесі оформлення конструкцій;
розвивати мовлення дітей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий