среда, 28 апреля 2021 г.

Поради батькам!

«Виховання гуманних почуттів у молодших дошкільників у процесі залучення дітей до природи» (з досвіду роботи) Екологічне виховання - це формування у людини здатності і бажання поступати відповідно до законів екології, це формування екологічної культури вихованця. Екологічна культура - це щоденну поведінку людини в природі, важливою складовою якої є псіхоекологія - культура взаємини людей і розуміння значущості збереження чистоти єдиного інформаційного та психофізіологічного поля, яке утворюють і окремі соціальні групи, і людство в цілому. Екологічне виховання дітей дошкільного віку передбачає виховання дбайливого, гуманного ставлення до природи, формування вміння дотримуватися елементарних правил поведінки при взаємодії з природою, бо в основі ставлення людини до навколишнього світу природи повинні лежати гуманні почуття, т. Е. Усвідомлення цінності будь-якого прояву життя, прагнення захистити і зберегти природу і т. д. Гуманність - система моральних і соціальних установок, що припускає необхідність прояву співчуття до людей, надання допомоги, неспричинення страждань. Виховання гуманних почуттів у процесі залучення дітей до природи є метою екологічного виховання, реалізація якої йде через наступні завдання: • уточнення та поглиблення знань про рослини, тварин і природних умовах; • формування знань про життєво необхідних умовах для людини, тварин і рослин; • формування елементарних уявлень про причинно-наслідкових зв'язках всередині природного комплексу; • розвиток гуманного емоційно-доброзичливого і дбайливого ставлення до навколишнього світу; • формування потреби дбати про чистоту своєї групи; • вироблення вміння правильно взаємодіяти з навколишнім світом. Одним з важливих питань екологічного виховання дошкільників є виховання гуманних почуттів у процесі залучення дітей до природи. Критеріями сформованості усвідомленого і активного гуманного ставлення до природи є такі: o розуміння необхідність дбайливого та дбайливого ставлення до природи, засноване на її морально-естетичному та практичному значенні для людини; o освоєння норм поведінки в природному оточенні і дотриманні їх у практичній діяльності і в побуті; o прояв активного ставлення до об'єктів природи (дієвої турботи, вміння оцінити дії інших людей по відношенню до природи

Комментариев нет:

Отправить комментарий